Skip to content

Veel gestelde vragen

Tonie & Kevin zijn altijd bereid om u te woord te staan

Bestellingen en verzendingen

Zendingen worden pas verzonden na ontvangst van de betaling.

  • Besteld voor 15:00uur van dinsdag t/m vrijdag wordt dezelfde dag verzonden met Fedex Priority. “Conform Fedex priority richtlijnen”
  • Voor verzending naar België geldt, besteld voor 15:00uur van dinsdag t/m vrijdag wordt dezelfde dag verzonden met Fedex. “Conform Fedex priority richtlijnen”
  • Zaterdag: Bestellingen  worden op dinsdag verzonden. “Conform Fedex priority richtlijnen” 
  • Zondag: Bestellingen  worden op dinsdag verzonden. “Conform Fedex priority richtlijnen”
  • Verzending binnen de rest van Europa “Conform Fedex priority richtlijnen”
  • Verzending voor de rest van de wereld “Conform Fedex priority richtlijnen”
  •  

*in alle gevallen geldt: Afwijkende levertijden worden
vermeld in de artikelomschrijving.

  • Verzenden binnen Nederland is gratis Via Fedex priority
  • Verzending volgende werkdag in Europa bedraagt: 45,-
  • De rest van de wereld bedraagt: 99,-

Deze bedragen zijn vastgesteld ter verzekering van onze sieraden en horloges

Verzenden naar België is vanaf €25,- 

Het is niet verplicht om een account aan te maken, voordat u een bestelling kunt plaatsen.

Wij raden het wel aan als u van plan bent om vaker bij ons te bestellen, u kunt dan eenvoudig uw bestellingen inzien.

Heeft u een fout gemaakt bij het invoeren van de bestelling?
Neem zo snel mogelijk contact op onze winkel voor meer informatie.

info@ormontre.nl

Zodra uw bestelling verwerkt is ontvangt u een bevestigingsmail met een track & trace code waarmee u uw bestelling kunt volgen.

Wij maken gebruik van Fedex waar u de bestelling kunt volgen.

Wij leveren aan diverse klanten over de hele wereld. Benieuwd of we ook bij u kunnen
leveren? Vraag het de klantenservice.

info@ormontre.nl

Retour zendingen

Dat is zeker niet fijn, maar dit kan uiteraard gebeuren. Stuur het pakket bij voorkeur retour via Fedex.

Mail ons: info@ormontre.nl

Herenweg 169a, 3645DK Vinkeveen, Nederland

  • Vul onder het kopje ‘contact’ uw naam en e-mailadres in het contactformulier, we komen via de mail terug op uw vraag.
  • Om teruggebeld te worden laat u uw telefoonnummer achter in het contactformulier.

Ja, dat is mogelijk als uw bestelling nog niet verzonden is. Neem zo snel mogelijk contact op met de klantenservice voor meer informatie.

info@ormontre.nl

Wij gaan zorgvuldig om met uw persoonsgegevens. Meer informatie over de Algemene Verordening Gegevensbescherming vindt u hier.

Or Montre is AVG OK.

Dit betekent dat we het product niet meer op voorraad hebben. Alle horloges of sieraden die wij aanbieden zijn 1 van 1. 

Mocht u echter toch hetzelfde horloge of sieraad willen dan kunt u ons bereiken per mail: info@ormontre.nl Of per telefoon: 0297-743565

wij zullen op uw benodigdheden letten wanneer wij ons inventaris uitbreiden.

Staat uw vraag er niet tussen?

Als uw vraag er niet tussen staat, dan kunt u contact met ons opnemen via:

Retour sturen?

Heel eenvoudig binnen 14 dagen aanmelden.

Snelle verzending

direct na binnenkomst van betaling!

Wereldwijde levering

Doormiddel van ons beveiligd premium verzenddienst

Wereldwijde garantie

Op iedere internationale aankoop

Shopping cart